Nyt voit varata ajan kiireettömään ja henkilökohtaiseen digitukiopastukseen

25.10.2022 5.53Päivitetty: 17.11.2022 13.10
" "
Digituen valtakunnallinen symboli kertoo digilaitteiden ja digipalveluiden käytön tuesta ja opastuksesta.

Koetko verkkosivuilla asioinnin haastavaksi? Mietitkö, miten HSL-sovellus toimii tai kuinka saat Kelan liitteitä liitettyä sähköiseen hakemukseesi? Ei hätää, me Espoon digituessa autamme ja opastamme sinua toimimaan itsenäisesti ja tietoturvallisesti sähköisissä kanavissa.

Parhaiten tunnemme kaupungin omat sekä yhteistyökumppaneidemme Helsingin seudun liikenteen (HSL) ja Kelan palvelut, mutta autamme parhaamme mukaan muissakin asioissa. Opitaan ja ihmetellään yhdessä.

Täytä digitukipyyntölomake, niin otamme sinuun yhteyttä ja varaamme ajan opastukseen mahdollisimman pian. Voit varata opastuksen verkkotapaamisena (Teams), puheluna tai paikan päälle Espoo-infoon. Neuvottavasta aiheesta riippuen varaamme opastukseen noin 30–60 minuuttia. Espoo-infossa voimme opastaa Espoo-infon laitteilla, mutta voit myös ottaa mukaan oman laitteesi.

Lähetä yhteydenottopyyntö Digitukipyyntö-lomakkeella(ulkoinen linkki, avautuu uuteen ikkunaan)

Voit halutessasi jättää yhteydenottopyynnön myös soittamalla numeroon +358 9 81634300.

Vertaisopastusta senioreille

Enter ry järjestää Espoonlahden Espoo-infossa keskiviikkoisin kello 12–14 sähköisen asioinnin digivertaisopastusta. Katso lisätiedot: Tietotekniikkaopastusta eli digitukea senioreille.

Lue lisää digituesta: Digituki Espoossa | Espoon kaupunki

  • Asiointi