Asiakaspalvelusta voi tilata paikkatietoaineistoa ja karttoja hankkeeseensa sekä kysyä lisätietoa aineistoista.
Erityisesti rakennushankkeiden suunnittelijoille suunnattu palvelu, jossa on mahdollista sähköisten asiointikanavien ohessa saada henkilökohtaista palvelua, kun kysymys on suunniteltavan hankkeen lähtötiedoiksi hankittavista paikkatiedoista ja 3D-kaupunkimallista. Tiedot voivat olla fyysistä ympäristöä kuvaavia, kaavoitusta koskevia tai luonto- ja ympäristötietoja.
Reitti pääsisäänkäynnille
2 esteetöntä autopaikkaa sijaitsee katoksessa yli 10 m sisäänkäynnistä. Pysäköintiruudun leveys on vähintään 3,6 m.
Saattoliikenteen pysähtymispaikka sijaitsee sisäänkäynnin läheisyydessä (etäisyys enintään 5 metriä), josta sisäänkäynnille pääsee siirtymään sujuvasti.
Kulkureitti sisäänkäynnille on opastettu, tasainen ja riittävän leveä sekä valaistu.
Kulkureitillä on 3 peräkkäistä porrasaskelmaa, jossa on käsijohteet toisella puolella. Porrasaskelmissa on kontrastimerkinnät.
Kulkureitillä sisäänkäynnille on pyörätuolinostin.
Pääsisäänkäynti
Sisäänkäynti erottuu selkeästi ja on valaistu. Sisäänkäynnin yläpuolella on katos.
Sisäänkäynnin ovet erottuvat selkeästi ja lasiovissa on kontrastimerkinnät. Oven ulkopuolella on riittävästi vapaata tilaa liikkumiselle esim. pyörätuolin kanssa. Ovi aukeaa avauspainikkeen avulla automaattisesti.
Sisätilat
Asiointipiste sijaitsee kerroksessa 2.
Tilassa on hissi, johon mahtuu pyörätuoli ja jonka ovi aukeaa automaattisesti. Hissin kerrosnumerot eivät ole sormin tunnusteltavissa. Uloskäyntikerroksen painike erottuu muista. (Esteettömän hissin vähimmäismitat ovat leveys 1,1 m ja syvyys 1,4 m.)
Asiointipisteessä on opasteet eri tiloihin.
Asiointipisteen ovet erottuvat selkeästi.
Asiointipisteen odotustilassa ei ole vuoronumerojärjestelmää. Odotustilassa on istuimia.
Asiointipisteessä on kiinteä induktiosilmukka.
Asiointipisteessä on esteettömäksi merkitty wc samassa kerroksessa kuin asiointipiste. Wc-istuimen toiselta tai molemmilta puolilta puuttuu käsituki.