Palautepalvelu
Anna palautetta tai kysy Espoon kaupungin palveluista, toiminnasta tai päätöksenteosta. Palautteet käsitellään ja niihin vastataan pääasiassa virka-aikana. Nuorille on Espoossa oma palautekanava, nuortenpalaute.espoo.fi, jonka kautta voi jättää myös aloitteita.
Palautepalvelussa(ulkoinen linkki, avautuu uuteen ikkunaan) voit antaa palautetta myös kartalla.
Palautetta voit antaa kirjautumatta tai kirjautuneena
Voit antaa palautetta kirjautumatta ja halutessasi myös täysin anonyymisti. Kirjautumattomille käyttäjille vastataan sähköpostitse, eikä sähköpostiin voi vastata.
Kirjautuneena voit selata lähettämiäsi palautteita ja niihin saamiasi vastauksia. Voit myös halutessasi kommentoida saamaasi vastausta ja myös asiakaspalvelijamme voi tarvittaessa pyytää esimerkiksi lisätietoja, jotta osaa vastata tarkemmin.
Tunnukset voi luoda palautejärjestelmän etusivulla(ulkoinen linkki, avautuu uuteen ikkunaan), kohdasta ”kirjaudu sisään”. Espoo-info auttaa tarvittaessa tunnusten luomisessa: Chat- ja puhelinneuvonta.
Tutustu Espoon saamaan palautteeseen palauteraportin avulla
Espoon kaupunki saa vuosittain noin 20 000 palautetta palautepalvelun kautta. Palauteraportista(ulkoinen linkki, avautuu uuteen ikkunaan) voit katsoa, kuinka paljon palautetta jostain tietystä palauteaiheesta on annettu vaikkapa edeltävän viikon aikana. Tai tarkistaa, kuinka paljon palautetta viime kuussa tuli omalta asuinalueeltasi. Aluetieto tosin on saatavissa vain osassa palautteista − lähinnä ympäristöön ja katujen kunnossapitoon liittyvistä palautteista.