Espoon kaupungin verkkokaupan toimitus- ja myyntiehdot

Espoon kaupungin ja Espoo Catering Oy:n verkkokaupan yleiset myyntiehdot

Näiden asiakassopimusehtojen sisältämät kohdat ovat myyntiehdot asiakkaan ja Espoon kaupungin / Espoo Catering Oy:n välisessä kaupassa. Suorittaessaan maksun asiakas hyväksyy nämä ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä. Sopimus syntyy, kun asiakas on suorittanut maksun ja palveluntarjoaja on sen vahvistanut.

Espoon kaupunki tiedottaa mahdollisista muutoksista asiakassopimusehdoissa viimeistään yhtä kalenterikuukautta ennen muutoksen voimaanastumista.

Espoon kaupunki julkisyhteisönä (y-tunnus 0101263-6)

Espoo Catering Oy (Y-tunnus 2716134-9)

Espoon kaupunki sekä Espoo Catering Oy pidättää oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Espoon kaupungin sekä Espoo Catering Oy:n yhteystiedot

Espoon kaupunki

Käyntiosoite: Siltakatu 11
Kauppakeskus Entresse, 3.kerros
02770 ESPOO

Postiosoite:
Espoon kirjaamo
PL 1, 02070 ESPOON KAUPUNKI

sähköposti: info@espoo.fi

Espoon Catering Oy

Käyntiosoite:
Nuijalantie(ulkoinen linkki) 18, 2 kerros
02630 ESPOO

Postiosoite:
Espoo Catering Oy
PL 5111, 02070 ESPOON KAUPUNKI

sähköposti: catering.taloustiimi@espoocatering.fi

Ostaminen

Ostettavat tuotteet ja palvelut valitaan kauppa.espoo.fi(ulkoinen linkki) sivulla olevasta verkkokauppalinkistä lisäämällä ne sivuston ostoskoriin. Ostos lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi ostoksen hyväksyt tuotekuvauksen, toimitusehdot, tuotehinnat sekä mahdolliset toimituskulut.

Kausi- ja sarjakortit ovat henkilökohtaisia (Uimahallit ja kuntosalit)

Sarja- ja kausipalvelut ladataan olemassa olevalle asiakastilille, johon on liitetty viisi (5) euroa maksava ranneke. Rannekkeella pääsee kulkemaan kulkuporteista uimaan tai kuntosalille ilman erillistä asiointia asiakaspalvelussa. Ranneketta ja sen sisältämiä palveluita ei saa luovuttaa toisen henkilön käyttöön. Mikäli ostetut palvelut halutaan siirtää kokonaan toisen henkilön käyttöön, tulee asiaa tiedustella asiakaspalvelusta.

Rannekkeen katoaminen (Uimahallit ja kuntosalit)

Jos ranneke häviää, käyttäjätiliin voi liittää uuden rannekkeen asiakaspalvelussa. Voimme sulkea hävinneen rannekkeen ja siirtää sisällön uudelle rannekkeelle. Uusi ranneke maksaa 5 euroa.

Ikärajat eri palveluihin

Ikärajat ilmoitetaan tarkemmin kunkin palvelun tiedossa erikseen.

Voimassaoloaika

Myytävien tuotteiden ja palveluiden voimassaoloaika, on mainittu kunkin tuotteen tuoteselosteessa.

Palveluiden käyttö

Ostettua tuotetta tai palvelua voi käyttää niissä palveluntarjoajan toimimisteissä, joissa sitä on tarjolla.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Pay verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay (tai Paybyway Oy). Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen.

Kauppa syntyy asiakkaan ja Espoon kaupungin / Espoo Catering Oy:n välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta:

Maksutavat

Visma Pay-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, maksukorteilla (credit/debit) sekä sähköisillä ”lompakoilla”.

Kortilla maksettaessa Visma Pay toimii myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Visma Payn välille. Palveluntarjoaja toimii ainoastaan palveluiden markkinoijana sekä toimittaa palvelut ja käsittelee mahdolliset reklamaatiot. Kortilla maksettaessa maksun saajana näkyy Visma Pay, joka myös käsittelee maksutapahtumia koskevat reklamaatiot.

Verkkokaupassa maksetaan Visma Payn kautta käyttäen verkkopankkitunnuksia sekä/tai muita Visma Payn hyväksymiä maksuvaihtoehtoja.

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot:
Visma Pay, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 3154 2037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Pyhät ja poikkeuspäivät, huoltotauot sekä kesäaika

Emme hyvitä niitä kalenteripyhiä emmekä yksittäisiä poikkeuspäiviä, jolloin toimipaikkamme ovat suljettuina.

Toimitus

Tuotteen / palvelun tai käyttöoikeuden tapa on ilmoitettu verkkokauppatuotteen ominaisuuksissa.

Palautukset

Espoon kaupungin ja Espoo Catering Oy:n verkkokauppatuotteet poikkeavat tavanomaisista verkkokauppatuotteista eikä niissä ole palautus- tai vaihtomahdollisuutta. Tuotekuvauksessa on kerrottu tuotteen ominaisuudet ja käyttötarkoitus.

Sairastapaukset, muutot, ostosten muutokset ja rahapalautukset

Perustelluista syistä voidaan jatkaa voimassaolokautta tai hyvittää maksu.

Ostoksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Espoon kaupungin ja Espoo Catering Oy:n verkkokauppatuotteet poikkeavat tavanomaisista verkkokauppatuotteista, eikä niissä ole tavanomaisia peruuttamisen ominaisuuksia. Tuotekuvauksessa on kerrottu tuotteen ominaisuudet, käyttötarkoitus ja peruuttamismahdollisuudet.

Verkkokaupassa myynnissä olevat palvelut noudattavat yleisiä verkkokaupan ehtojamme. Verkkokaupastamme ostetuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla ei ole peruutusoikeutta perustuen kuluttajansuojalain 6 luvun 16 pykälään (kohta 11).

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme info@espoo.fi tai catering.laskutus@espoocatering.fi.

Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.