Asiakkaan ääni
Asiakkaan ääni -projektissa kehitettiin vuosina 2022-24 työllisyyspalveluiden asiakaslähtöisyyttä. Projekti oli osa Espoon valmistautumista TE-palveluiden järjestämiseen vuoden 2025 alusta.
Asiakkaan ääni -projekti (2022-24) edistettiin työllisyyspalveluiden asiakaslähtöisyyttä. Projektissa kerättiin tietoa asiakaskokemuksesta, pilotoitiin uusia käytänteitä ja osallistettiin asiakkaita ja henkilöstöä työllisyyspalveluiden kehittämiseen. Tavoitteena oli luoda asiakaslähtöinen kehittämisen malli työllisyyspalveluihin vuoteen 2025, jolloin TE-palvelut siirtyvät kuntiin.
Projekti toteutettiin Työllisyys Espoossa eli Espoon työllisyyden kuntakokeilussa vuosina 2022 - 2024. Kohderyhmiä olivat espoolaiset työnhakijat ja pääkaupunkiseudun työnantajat. Menetelmiä olivat asiakastyytyväisyyden jatkuva mittaaminen, osallistaminen ja palvelumuotoilu.
Projektia rahoitti Elinvoimainen Espoo -ohjelma ja projektipäällikkönä toimi Heli Kuikka.
Ajankohtaista
Asiakkaan ääni -projekti vahvisti työllisyyspalveluiden asiakaslähtöisyyttä palvelumuotoilun avulla (uutinen 12.12.2024)
Tiedustelut
Työllisyyspalveluiden asiakaspalvelu info.tyo@espoo.fi