Espoo-info
Espoo-infosta saat yleisneuvontaa Espoon kaupungin palveluista ja tukea palveluihin hakeutumisessa. Espoo-info auttaa myös Espoon kaupungin ja muiden julkisten toimijoiden sähköisten palvelujen käytössä. Kysy rohkeasti apua, jos et tiedä kenen puoleen kääntyä tai miten edetä. Palvelemme puhelimitse, chatissa, asiointipisteissä ja sähköpostilla. Tavoitat meidät halutessasi myös videopuhelun välityksellä.
Espoo-infon kaikista palvelukanavista saat
- neuvontaa Espoon kaupungin palveluista ja tapahtumista
- neuvontaa yhteistyökumppaneiden, kuten Kelan ja HSL:n (Helsingin seudun liikenteen) palveluista
- digineuvontaa eli apua verkkopalvelujen käyttöön esimerkiksi, kun olet tekemässä hakemusta jonkin viranomaisen sähköisen asioinnin palvelussa
Espoo-infon asiointipisteissä Matinkylässä, Leppävaarassa ja Kalajärvellä voit myös
- ostaa HSL:n matkalippuja ja päivittää HSL:n asiakastietojasi
- ostaa Lippupisteen tapahtumalippuja
- jättää Espoon kaupungille ja Kelalle osoitettua postia
- käyttää asiakastietokoneita ja kaupungin langatonta internetyhteyttä ilmaiseksi, vastaavasti kuin kaupungin kirjastoissa.
Maksuvälineenä käyvät käteinen, Visan ja Master Cardin maksukortit, SmartumPay-mobiilisovellus, Edenred-mobiilimaksu (myös työmatkaetu), Edenred-kortti ja ePassi.
Liikkuva Espoo-info
Espoo-infon palveluneuvojat tuovat neuvontapalvelun ja digineuvonnan myös suoraan apua tarvitsevien luokse, vierailemalla esimerkiksi senioreiden palvelukeskuksissa. Löydät Liikkuvan Espoo–infon vierailukohteet ja ajankohdat Espoon tapahtumakalenterista ja voit myös ehdottaa uusia vierailukohteita.