- Allmän social- och hälsovård ordnas av Västra Nylands välfärdsområde från 1.1.2023. Verksamhetslokalerna ändras inte. Telefonnumren och e-postadresserna ändras stegvis.
- Under en övergångsperiod hittar du uppgifterna om social- och hälsovården också på stadens webbplats esbo.fi. Uppdaterade uppgifter finns på Västra Nylands välfärdsområdes webbplats www.luvn.fi/sv.(extern länk)
- Allmän social- och hälsovård ordnas av Västra Nylands välfärdsområde från 1.1.2023. Verksamhetslokalerna ändras inte. Telefonnumren och e-postadresserna ändras stegvis.
- Under en övergångsperiod hittar du uppgifterna om social- och hälsovården också på stadens webbplats esbo.fi. Uppdaterade uppgifter finns på Västra Nylands välfärdsområdes webbplats www.luvn.fi/sv.(extern länk)
Tillfredsställelse med social- och hälsovårdens tjänster
Mätaren visar den respons som inkommit under de senaste 30 dagarna. Responsen har samlats in via responsapparater som finns på olika kliniker och enheter. NPS-mätaren visar vilken andel av klienterna som skulle rekommendera den tjänst de använt för sina vänner. NPS-talet kan ligga var som helst mellan -100 och 100. Ju högre siffra, desto fler klienter uppger att de rekommenderar tjänsten. Om siffran ligger över 50 kan resultatet anses vara mycket gott.
Du kan också lämna fritt formulerade kommentarer på adressen esbo.fi/respons(extern länk).
Tack för din respons!
Socialtjänster för vuxna
Tillfredsställelse med vuxensocialarbete och integrationsfrämjande tjänster för flyktingar.
Innehållet kan inte visas
Innehållet kan inte visas
Rehabilitering
Tillfredsställelse med rehabilitering.
Innehållet kan inte visas
Tandvård
Tillfredsställelse med tandvård.
Innehållet kan inte visas
Mödra- och barnrådgivningen
Tillfredsställelse med mödra- och barnrådgivningen.
Innehållet kan inte visas
Hälsostationer
Tillfredsställelse med hälsostationernas tjänster.