Espoossa otetaan käyttöön maksuttomien hoitotarvikkeiden chat

6.10.2022 5.44Päivitetty: 6.10.2022 9.35

Torstaista 6.10. alkaen Espoon terveyspalveluilla on käytössään maksuttomien hoitotarvikkeiden chat. Kyseessä on pilotti, jossa tavoitteena on parantaa asiakaspalvelun tavoitettavuutta ja sitä kautta palvelun laatua. Pilotin hyödyt arvioidaan vuoden lopussa.

Maksuttomien hoitotarvikkeiden chat löytyy osoitteesta digihyvinvointi.lu-palvelut.fi(ulkoinen linkki) tai voit ladata puhelimeesi sovelluksen sovelluskaupastasi nimellä Digihyvinvointi (Android ja iOS). 

Chatissa on valittavana kaksi linjaa 

Tilaa hoitotarvikkeita -painikkeen takaa löytyy chat, joka on avoinna ympäri vuorokauden. Tätä kautta voit jättää tilauksen hoitotarvikkeista. Tilauksia ei käsitellä reaaliajassa, vaan asiakas saa kuittauksen, kun tilaus on käsitelty. 

Neuvonta-painikkeen takaa löytyy chat, jossa asiakaspalvelijamme vastaa reaaliajassa kysymyksiin. Chat on avoinna ma-to klo 11–14. Voit kysyä tarvitsemistasi hoitotarvikkeista, tilauksestasi tai tehdä reklamaation. 

Koska Digihyvinvointi chat-vastaanotto on pilottiprojekti, palvelemme chatissa tällä hetkellä vain suomeksi. Jotta voimme palvella sinua parhaalla mahdollisella tavalla, palvelu vaatii tunnistautumisen verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. 

 

Lue lisää maksuttomista hoitotarvikkeista Espoossa