Hoitotarvikkeet

Saat maksuttomia hoitotarvikkeita hoitavan lääkärin lähetteen perusteella. Teethän tilauksesi ajoissa, vähintään kaksi viikkoa ennen tarvetta.

HUOMIO! Hoitotarvikejakelussa keskeytys 12.-31.12.2022. Lue lisää.

Hoitotarvikkeet pyritään toimittamaan kahden viikon sisällä. Ole yhteydessä hoitotarvikeyksikköön vain siinä tapauksessa, että tilauksesi ei ole tullut 2 viikon sisällä.  

Ennen inkontinenssituotteiden (vaipat) myöntämistä asiakkaan luokse tehdään tarvittaessa kotikäynti, jossa varmistetaan tuotteiden oikea koko ja opastetaan niiden käytössä. 

Näin tilaat hoitotarvikkeita 

Käytämme takaisinsoittopalvelua.  Kun soitat, numerosi tallentuu automaattiin. Soitamme sinulle takaisin samana päivänä.  Jos et pysty heti vastaamaan, kun soitamme, tavoittelemme sinua yhteensä kolme kertaa. Voimme soittaa takaisin vain suomalaisiin puhelinliittymiin ja suuntanumeroihin. 

Hoitotarvikkeiden toimitusaika on kaksi viikkoa. Posti toimittaa paketin noudettavaksi postista, noutopisteestä ja pakettiautomaatista. Voit valita itsellesi sopivimman noutopisteen. 

Ilmoita tilausta tehdessäsi 

  • tilaajan nimi ja henkilötunnuksen loppuosa 

  • tilattava tuote, nimi, REF-numero (löytyy tuotteesta) ja tilattava määrä 

  • noutopaikka, katso tarkemmin Postin sivuilta(ulkoinen linkki)

Joitakin tuotteita on mahdollista saada kotiinkuljetuksena. Kotiinkuljetuksesta sovitaan erikseen. 

Mikäli sinulla ei ole pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta, voit antaa toiselle henkilölle suostumuksen toimia puolestasi terveydenhuollon sähköisissä palveluissa. Suostumuksen annat täyttämällä puolesta asiointi -sivulta löytyvän lomakkeen ja palauttamalla sen terveydenhuollon toimipisteeseen. 

Apua tilauslomakkeen ongelmatilanteisiin

Terveyspalvelujen sähköisen asioinnin käyttötuki

Teknisissä kysymyksissä (kirjautumisongelmat, virheilmoitukset jne.) voit olla yhteydessä tukeen sähköpostitse info@espoo.fi tai puhelimitse 09 816 34300 arkisin klo 8.30–16.

Voit jättää palautetta myös palautepalvelun kautta(ulkoinen linkki).