- Sosiaali- ja terveyspalvelujen järjestämisvastuu siirtyy 1.1.2023 alkaen Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueelle. Palvelut löytyvät samasta tutusta paikasta kuin aiemminkin.
- Palveluissa käytössä olevat puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet vaihdetaan porrastetusti uusiin. Siirtymävaiheen ajan löydät sosiaali- ja terveyspalvelujen tietoja myös Espoo.fi:stä.
- Katso ajantasaiset tiedot Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueen verkkosivuilta osoitteesta www.luvn.fi.(ulkoinen linkki)
Kulkukeskus: Palautteet
Voit aina antaa palautetta Kulkukeskuksen palvelusta. Kehitämme jatkuvasti palvelua saamamme palautteen perusteella.
Palautetta voit antaa:
- soittamalla +358 9 23121660 (paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu)
- netissä, webropol-lomakkeella(ulkoinen linkki)
- tekstiviestillä +358 45 73975631
- sähköpostilla palaute@lu-kulkukeskus.fi
Matkan arviointi
Matkan jälkeen sinulla on mahdollisuus arvioida kuljetusta. Saat arviointipyynnön sovellukseen tai tekstiviestillä. Arviointi on vapaaehtoista.
Tekemäsi arvio vaikuttaa siihen, miten kuljettajat saavat kuljetuksia – Kulkukeskus palkitsee hyviä kuljettajia tarjoamalla heille enemmän kuljetuksia.
Vahingon sattuessa
Jos kuljetuksen aikana esim. apuvälineesi rikkoutuu tai kuljetuksesta johtuen esim. myöhästyt teatterista, ole yhteydessä Kulkukeskukseen. Korvausvaatimukset käsitellään aina tapauskohtaisesti.