Jos et saa tilattua kuljetusta Kulkukeskuksen asiakaspalvelusta kohtuullisessa ajassa, voit tilata taksin muualta kuin Kulkukeskuksesta ja hakea korvausta kuittia vastaan.
Korvaushakemuksen liitteenä on oltava:
- alkuperäinen kuitti tai kopio kuitista
- vapaamuotoinen selvitys, miksi haet korvausta
- tapahtumapäivä ja -aika, jolloin tilausta on yritetty tehdä
- puhelinnumero, josta Kulkukeskukseen on yritetty soittaa
- asiakkaan nimi
- maksun saajan nimi
- maksun saajan tilinumero
Toimita korvaushakemus osoitteeseen:
Espoon kaupunki
Logistiikka
Henkilökuljetukset SOTET
PL 620, 02070 ESPOON KAUPUNKI
Tai sähköpostilla: henkilokuljetukset@espoo.fi
Korvaushakemukset käsitellään tapauskohtaisesti kokonaistilanne huomioiden. Myös puhelutiedot tarkistetaan.