Neuvoloiden terveydenhoitajat nyt myös chatissa

  • Jaa Facebookissa
  • Jaa Twitterissä
10.6.2019 klo 10.12

Tavoitat jatkossa neuvoloiden terveydenhoitajat myös chatin välityksellä. Hoitajat vastaavat chatissa yleisluotoisiin kysymyksiin. Chat palvelee neuvoloiden asiakkaita arkisin klo 10–13.

Chat on neuvoloiden asiakkaiden uusi palvelukanava sujuvampaan asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla 10.6.2019 alkaen. Chatissa keskustelet terveydenhoitajien kanssa, saat neuvoja ja opastusta.  

”Chatti nopeuttaa ja helpottaa yleisluontoisiin kysymyksiin vastaamista sekä palveluohjausta. Haluamme palvella asiakkaitamme mahdollisimman hyvin ja niitä kanavia käyttäen, joissa asiakkaamme ovat läsnä. Nuoret perheet ovat aktiivisia nettipalvelujen käyttäjiä”, osastonhoitaja Anni Paaskoski kertoo.

Vielä tällä hetkellä emme voi chatissa käsitellä potilastietoja, koska se vaatisi tunnistautumista. Saanemme tämän ominaisuuden käyttöön syksyllä.

Löydät chatin muun muassa Ajanvaraus ja neuvonta -sivulta.

Chatin lisäksi äitiys- ja lastenneuvoloiden keskitetty ajanvaraus ja neuvonta numerossa p. 09 816 22800 palvelee arkisin klo 8.30–14.30.

Ohjeet asiakkaille

  • Ethän kirjoita chattiin henkilökohtaisia tietojasi, kuten henkilötunnusta, osoitetietoja tai tietoja viranomaispäätöksestä, ellei asiakaspalvelija niitä erikseen pyydä.
  • Jos henkilökohtaisten tietojesi kysyminen on tarpeen palvelutilanteessa, asiasi saadaan hoidettua parhaiten puhelinpalvelun kautta.