Palvelun seuranta

Palvelua ja sen toteutumista seurataan reaaliaikaisesti. Palvelun järjestämisestä ja palvelutason seuraamisesta vastaa Espoon kaupunki ja Kulkukeskus.

Neljä kertaa vuodessa Espoon kaupunki järjestää työpajan palvelun kehittämiseen ja seurantaan. Työpajoihin osallistuvat nimetyt palveluntuottajien, kuntien sekä asiakkaiden edustajat. Asiakkaiden edustajat valitaan kehittäjäasiakkaista.

Palvelulle on määritelty palvelutaso:

  • Palvelu on käytettävissä vuoden jokaisena päivänä ympäri vuorokauden.
  • Kuljetuksen tulee saapua viimeistään 60 minuutin kuluessa tilauksesta.
  • Ennakkoon tilattaessa kuljetuksen tulee saapua tilattuna ajankohtana.
  • Kulkukeskuksen asiakaspalvelu vastaa puheluihin keskimäärin alle 60 sekunnin kuluessa (4 viikon seurantajakso).