Palvelutori kokeilee mobiilisovellusta

  • Jaa Facebookissa
  • Jaa Twitterissä
10.12.2018 klo 9.02

Ison Omenan palvelutorilla testataan, olisiko mobiilisovelluksesta asiakaspalvelun tueksi. Sovellus pohjautuu pitkälti Palvelutorin uusiin verkkosivuihin.

Kokeilun tavoitteena on selvittää, kokevatko Palvelutorin asiakkaat mobiilisovelluksen tarpeelliseksi ja millaista tietoa sovelluksesta kaivataan.

Sovelluksessa on linkit Palvelutorin

  • eri palveluyksiköiden sähköisiin palveluihin
  • virtuaalikarttaan
  • tapahtumajärjestäjän ohjeisiin
  • tilojen esittelyyn ja varaukseen
  • sosiaalisen median kanaviin
  • sovelluksen palautteeseen
  • eri yksiköiden yhteystietoihin aktiivilinkkeinä eli siten, että voit soittaa numeroon suoraan sovelluksesta
  • verkkosivujen uutisiin ja tapahtumailmoituksiin (sovelluksen voi aktivoida ilmoittamaan uusista julkaisuista).

Tulossa chat ja terveysaseman päivystysjono

Vuoden 2019 alkupuolella sovellukseen kokeillaan kytkeä myös asiakaspalveluchat sekä vuoronumerotiedot terveysaseman päivystysjonosta. Jonotustieto mahdollistaisi, että jonottajat voisivat asioida odotusaikana muualla Palvelutorilla tai kauppakeskuksessa.

Tule opastukseen 10.12. 

Sovelluksen voi ladata Android-laitteisiin Google Play -sovelluskaupasta nimellä ”Palvelutori”. Apple-laitteisiin se on tulossa mahdollisesti vähän myöhemmin.

Opastamme sovelluksen lataamisessa ja käytössä Ison Omenan palvelutorin aulassa maanantaina 10.12. klo 9–11. Ilmoitamme myöhemmistä infoista erikseen.

Määräaikainen kokeilu päättyy 15.3.2019. Saatujen kokemusten perusteella harkitaan, otetaanko kokeiltu tai jokin vastaava mobiilisovellus pysyvään käyttöön.

Lisätietoja

palvelutorikoordinaattori Suvi Jäntti
suvi.jantti@espoo.fi, puh. 040 579 4840

asiointipalvelupäällikkö Juha-Pekka Strömberg
juha-pekka.stromberg@espoo.fi, puh. 043 826 8538