Espoo.fi-sivuille on liitetty eri toimittajien chat-palveluita. Olemme myös pilotoineet chatbotteja, jotka jäljittelevät ihmiskeskustelua. Chatit toimivat seuraavilla sivuilla.
-
palveluaika: ma–pe klo 8–16
-
palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti
-
palveluaika: ma–pe klo 9–15
-
palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti
-
palveluaika: ma–pe klo 09–14
-
palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti
Kaikkien terveysasemien verkkosivuilla ja osoitteesta espoo.fi/terveysasemat
-
palveluaika: ma–pe klo 9–15
-
palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti
-
älybottia testataan muutaman kuukauden ajan huhtikuusta 2020 alkaen
-
palvelukielet: suomi, ruotsi, englanti ja noin 100 muuta kieltä
-
Pääset kokeilemaan chattiä menemällä yllä mainituille verkkosivuille ja klikkaamalla avautuvasta chat-ikkunasta ”avaa chat”.
Ohjeet asiakkaille
Älä kirjoita chattiin henkilökohtaisia tietojasi, kuten henkilötunnusta, osoitetietoja tai tietoja viranomaispäätöksestä, ellei asiakaspalvelija niitä erikseen pyydä.
Jos henkilökohtaisten tietojesi kysyminen on tarpeen palvelutilanteessa, asiakaspalvelija ohjaa sinut kirjautumaan keskusteluun esimerkiksi pankkitunnuksilla.