Liikunta

Liikunnalla on useita positiivisia vaikutuksia kehon ja mielen hyvinvointiin.

Säännöllisen liikunnan avulla helpotetaan monien sairauden ennustetta tai sitä käytetään jopa lääkkeeksi.  Vain harvoin on liikunnassa ehdottomia rajoituksia.  Harrasta siis itsellesi mieluista liikuntaa (hyötyliikunta, terveysliikunta ja kuntoliikunta) ja ota liikunta osaksi päivittäisiä nautintojasi.

Liikunta

Jos epäröit tai et tiedä voitko sairauden vuoksi liikkua turvallisesti, alla on muutamia hyviä vinkkejä avuksesi.

Liikuntaa kaiken ikäisille

Liikuntapalvelut tarjoaa kaiken ikäisille monipuolista liikuntaa ja tapahtumia ympäri Espoota. Löydä oma liikuntamuotosi, -ryhmäsi tai -paikkasi täältä.

Liikunta terveyden edistäjänä

Liikunta on lääke - Aikuisten liikuntasuositus

Terveysliikuntasuositukset

Tietoa terveysliikunnasta

Terveysliikunta - kuntoa, terveyttä ja elämänlaatua

Lihasvoimaharjoittelu

Liikunta ja sairaudet

Liikunta on lääkettä. Liikunta ehkäisee sairauksia ja tukee niiden hoitoa. Etsi sopiva liikunnan määrä omaa kehoasi kuunnellen ja sovella liikunta tilanteesi ja voimiesi mukaan.

Liikunta ja sairaudet

Liikunta ja kivun hallinta (kohenna kuntoasi)